-
-
Новий рік у вересніДетальніше
Читайте про те, коли краще замовляти новорічні корпоративні подарунки і чому саме так.
-
-
-
Настільна гра – ідеальний корпоративний подарунокДетальніше
Це презентація - бриф про можливості, задачі та механіку дарування корпоративних настільних ігор.
-
Навіщо? Коли? Що?Детальніше
Навіщо це потрібно робити? Коли краще? І нарешті, що ж дарувати? Відповіді на ці питання в презентації, в якій сконцентрований весь наш досвід роботи з усіма видами корпоративних подарунків.
-
Пакети PrimeBrandДетальніше
Щоб співпраця з клієнтами була ще продуктивніша, ми розробили пакети PrimeBrand
-
PrimeGIFTS: що дарують клієнтам Genesis, «Біосфера» та KANДетальніше
На порталі MC.today засновниця PrimeBrand Ольга Шурупова розповіла про кращі кейси Prime GIFTS 2020.
-
Скільки коштує гарний подарунок?Детальніше
Гарна річ коштує дорого – відомий усім стереотип. Насправді, хороший подарунок це щось, що можна купити + щось безцінне.
-
MC today про PrimeBrandДетальніше
Ольга Шурупова розповіла MC today про правильні корпоратівні подарунки
-
ПОДАРУНОК ЯК КОМУНІКАЦІЯДетальніше
У сьогоднішньому інформаційному світі засобом комунікації можуть виступати найнесподіваніші речі та інструменти. І, звичайно, подарунки, це теж мова спілкування: що, як і коли ви подаруєте, може висловити дуже багато.
-
Принципи ефективного бізнесу Ольги ШуруповоїДетальніше
У чому унікальність PrimeBrand та чому вона не йде на компроміси – розказала MC today директор Ольга Шурупова
-
МАРКЕТИНГ ПОДАРУНКІВДетальніше
Маркетинг подарунків - це інструмент маркетингових комунікацій, що допомагає донести одержувачеві повідомлення найбажанішим способом, - через подарунок. Що це таке і як це працює?
-
ТИПОЛОГІЯ ПО ААКЕРУДетальніше
На зустрічах з нами ви можете чути ім’я Девіда Аакера, професора, одного з провідних світових фахівців з брендингу. У розробці проектів ми часто звертаємося до його типології брендів і радо ділимося з вами тим, чим користуємося самі.
-
ЯК СПРОСТИТИ СОБІ ЖИТТЯДетальніше
Якщо вам здається, що найскладніше обрати подарунок, то хочемо вас засмутити. Найскладніше – не запізнитись. Пропонуємо вам кілька порад як упорядкувати замовлення подарунків.
-
ПОДАРУНКИ ПО ПРОТОКОЛУДетальніше
У дипломатичному та діловому протоколі все лежить по поличках: що дарувати, коли дарувати, як вручати, як прийняти чи не прийняти подарунок. Пробуємо розібратися.
-
ЯК КОМПАНІЇ ЗАМОВЛЯЮТЬ ПОДАРУНКИ. Дослідження.Детальніше
Щоб краще зрозуміти наших клієнтів і проаналізувати стан ринку рекламно-сувенірної продукції, ми замовили компанії "Слідопит" дослідження. З радістю ділимося результами з вами.