Тільки корисне

Мають рацію ті, хто каже, що подарунки приємно не тільки отримувати, а й дарувати. Але що цьому передує, теж усім відомо. Щоб зробити підготовку приємною і легкою, а вибір швидким і точним, ми зібрали для вас тільки найважливішу і корисну інформацію

  • Страшніше подарунка не буває

    Серія геллоуінг-постерів про найстрашніші подарунки

    Детальніше
  • Новий рік у вересні

    Читайте про те, коли краще замовляти новорічні корпоративні подарунки і чому саме так.

    Детальніше
  • Вакансія: Помічник у відділ закупівель

    Щукаємо помічника для супер-менеджерів.

    Детальніше
  • Як не зливати бюджет і не дарувати укулеле

    Читайте статтю на сайті MMR 

    Детальніше
  • Настільна гра – ідеальний корпоративний подарунок

    Це презентація - бриф про можливості, задачі та механіку дарування корпоративних настільних ігор. 

    Детальніше
  • Навіщо? Коли? Що?

    Навіщо це потрібно робити? Коли краще? І нарешті, що ж дарувати? Відповіді на ці питання в презентації, в якій сконцентрований весь наш досвід роботи з усіма видами корпоративних подарунків.

     

     

    Детальніше
  • Пакети PrimeBrand

    Щоб співпраця з клієнтами була ще продуктивніша, ми розробили пакети PrimeBrand

    Детальніше
  • PrimeGIFTS: що дарують клієнтам Genesis, «Біосфера» та KAN

    На порталі MC.today засновниця PrimeBrand Ольга Шурупова розповіла про кращі кейси Prime GIFTS 2020. 

    Детальніше
  • Скільки коштує гарний подарунок?

    Гарна річ коштує дорого – відомий усім стереотип. Насправді, хороший подарунок це щось, що можна купити + щось безцінне.

    Детальніше
  • MC today про PrimeBrand

    Ольга Шурупова розповіла MC today про правильні корпоратівні подарунки 

     

     

    Детальніше
  • ПОДАРУНОК ЯК КОМУНІКАЦІЯ

    У сьогоднішньому інформаційному світі засобом комунікації можуть виступати найнесподіваніші речі та інструменти. І, звичайно, подарунки, це теж мова спілкування: що, як і коли ви подаруєте, може висловити дуже багато.

    Детальніше
  • Принципи ефективного бізнесу Ольги Шурупової

    У чому унікальність PrimeBrand та чому вона не йде на компроміси – розказала MC today директор Ольга Шурупова

    Детальніше
  • МАРКЕТИНГ ПОДАРУНКІВ

    Маркетинг подарунків - це інструмент маркетингових комунікацій, що допомагає донести одержувачеві повідомлення найбажанішим способом, - через подарунок. Що це таке і як це працює? 

    Детальніше
  • ТИПОЛОГІЯ ПО ААКЕРУ

    На зустрічах з нами ви можете чути ім’я Девіда Аакера, професора, одного з провідних світових фахівців з брендингу. У розробці проектів ми часто звертаємося до його типології брендів і радо ділимося з вами тим, чим користуємося самі. 

    Детальніше
  • ЯК СПРОСТИТИ СОБІ ЖИТТЯ

    Якщо вам здається, що найскладніше обрати подарунок, то хочемо вас засмутити. Найскладніше – не запізнитись. Пропонуємо вам кілька порад як упорядкувати замовлення  подарунків. 

     

    Детальніше
  • ПОДАРУНКИ ПО ПРОТОКОЛУ

    У дипломатичному та діловому протоколі все лежить по поличках: що дарувати, коли дарувати, як вручати, як прийняти чи не прийняти подарунок. Пробуємо розібратися.

    Детальніше
  • ЯК КОМПАНІЇ ЗАМОВЛЯЮТЬ ПОДАРУНКИ. Дослідження.

    Щоб краще зрозуміти наших клієнтів і проаналізувати стан ринку рекламно-сувенірної продукції, ми замовили компанії "Слідопит" дослідження. З радістю ділимося результами з вами.   

    Детальніше