МАРКЕТИНГ ПОДАРУНКІВ

Маркетинг Подарунків означає осмислений підхід до вибору подарунків під час різних видів маркетингових комунікацій компанії.

Не просто поштова розсилка по базі даних, а лист з вкладеним маленьким подарунком, коли і сам предмет, і нанесене на нього повідомлення служать для зміцнення позицій бренду у свідомості. Не просто статусний декоративний і даремний сувенір на день народження компанії-партнера, а предмет, що втілює характер партнерських взаємовідносин, оригінальне послання, нанесене на нього, і сценарій вручення, сенс подарунка, що розкриває усім присутнім сенс подарунку, або просто викликає посмішку, яка сама по собі цінніше за будь-який матеріальний предмет.

 

Маркетинг подарунків припускає побудову комплексної комунікації, що враховує сукупну дію:

- поозиціонування компанії;

- смислового навантаження предмета, що підноситься в подарунок;

- послання, закладеного в нанесеному на предмет повідомленні;

-контексту ситуації дарування;

- вербальній комунікації дарувальника і одержувача в процесі дарування.

 

Маркетинг подарунків багаторазово збільшує силу дії на споживача інших інструментів комунікації, не лише передаючи сенс повідомлення, але і встановлюючи емоційний зв’язок між людьми.

 

Маркетинг подарунків одночасно вирішує відразу чотири задачі.
1) Економить бюджет на просування. Ви оплачуєте контакти тільки з представниками своєї цільової
аудиторії, а не з десятками і сотнями тисяч людей, які не можуть стати вашими клієнтами, проте входять в аудиторію традиційних медіаносіїв.

2) Забезпечує непорівнянно більшу кількість контактів. Подарунки гарантують ідеальну
пам’ять вашого послання як одержувачем, так і переважною більшістю його оточення.
3) Ясно, чітко і дохідливо доносить до споживача цінності бренду за рахунок вибору самого
предмета, нанесення на нього логотипу і короткого послання.
4) Формує емоційну прихильність до бренду. Продуманий подарунок і оригінальний сценарій його вручення споживачеві забезпечують постійну присутність предмета з вашим посланням в повсякденному житті споживача.

 

23 причини використати маркетинг подарунків
1. Маркетинг подарунків — універсальний комунікаційний інструмент, відповідний для будь-якої компанії: від індивідуального підприємця до транснаціонального гіганта.
2. Застосовуючи маркетинг подарунків, ви без втрат зможете масштабувати свою комунікацію: скорочення накладу і вартості замовлених подарунків не веде до кратного падіння ефективності.
3. Маркетинг подарунків гарантує вам персональний контакт з цільовою аудиторією; усі інші види комунікацій гарантують статистику.
4. Маркетинг подарунків — це креатив з мінімальним бюджетом.
5. Тільки у маркетингу подарунків не висміюється, а вітається багатократне використання ідеї, придуманої до вас і «закладеною» у предмет.
6. Термін життя реклами на радіо і телебаченні — час звучання, преси — час прочитання, зовнішньої реклами — час зорового контакту. При умілому виборі інструменту маркетингу подарунків він працюватиме декілька років.
7. Маркетинг подарунків працює 24 години в добу 7 днів на тиждень, долаючи усі бар’єри.
8. Подарунок однозначно асоціюється зі святом, тобто, за умовчанням налаштовує на позитив, пов’язаний з вашим брендом.
9. Використовуючи маркетинг подарунків, ви створюєте для клієнта очевидну матеріальну цінність. Навіть якщо рівень його доходу істотно перевершує ціновий рівень подарунка, споживач схильний скористатися подарованим предметом.
10. Маркетинг подарунків вигідніший, ніж надання знижок. Правильно вибраний подарунок одержувач оцінює вище за реальну вартість.
11. Відмінні особливості маркетингу подарунків — простота і швидкість виготовлення.
12. Якщо ви не впевнені в красномовстві кожного зі своїх співробітників, працюючих у сфері продажів, маркетинг подарунків допоможе вам донести потрібне повідомлення без спотворень.
13. Маркетингу подарунків підвладні різні цільові аудиторії — гіки і традиціоналісти, кар’єристи і дауншифтеры, ламеры і спамери, сині комірці і олігархи.
14. Використання інструментів маркетингу подарунків з категорії wearables (одяг, сумки, парасольки) перетворює ваших клієнтів на добровільні(що вкрай важливо!) мобільні рекламоносії.
15. Маркетинг подарков отлично зарекомендовал себя во всем мире. Ежегодный объем рынка подарочной продукции в США составляет 20 млрд. долларов.
16. Маркетинг подарунків — неперевершений засіб для закріплення лояльності існуючих
клієнтів. Адже саме вони сьогодні приносять 100% доходу вашої компанії.
17. Різноманіття видів і підвидів в маркетингу подарунків можна порівняти тільки з видовою різноманітністю по Дарвіну. За бажання ви ніколи не повторитеся.
18. Маркетинг подарунків не приїдається. Спробуйте дарувати подарунки щодня — чи скаже вам покупець: «Набридло, більше не треба»?
19. Тільки у маркетингу подарунків невимушено народжується індивідуальна комунікація. Спробуємо порівняти з медіарекламою: телевізійний ролик персонально для клієнта? журнал для одного читача? «сьогодні наше радіо віщає для пана Верещагіна»? Не вийде.
20. Маркетинг подарунків не підлягає державному регулюванню(виключення складає декларування подарунків чиновниками).
21. У епоху переважання онлайн-комунікацій між компаніями і споживачами матеріальні подарунки набувають додаткової цінності.
22. Подарунок — особлива форма комунікації. У ній ви можете дозволити собі бути несерйозними і розкутими.
23. У наш час задачу детального інформування реципієнта вирішує Інтернет. А викликати інтерес до вашої компанії допоможе ідеальний інструмент — маркетинг подарунків.

Поняття "Маркетинг Подарунків" сформулювали наші московітські партнери - компанія "Проєкт 111". 

Ми єдина компанія в Україні, хто застосовує цей підхід на практиці. 

Із задоволенням допоможемо Вам використати ваші подарунки на повну потужність.